Dah lama sungguh aku tak update blog nie
dah naik berkarat dah...
sebetulnya tak apa pun yang dikongsikan bersama...
cuma sekarang rasa agak terlewat pulak rasanya
sebab puteri yang ditunggu tunggu dah punb menjelma.
16hbApril 2011 yang lepas....eja selamat melahirkan seorang puteri..
puteri yang diberi nama Qurratul Mya Khalisha..
rasa lengkap sudah apa yang diimpikan selama ini.
dua putera dan seorang puteri dalam rumahtangga..
buat isteriku...terima kasih aku ucapkan...
segala pengorbananmu ....aku hargai...
buat puteriku Qurratul Mya Khalisha...
selamat datang ayah ucapkan...
buat putera ku ikmal dan irfan...
jagalah adikmu dan umimu bila besar nanti...
andai kataayah tiada lagi nanti...
kepada mu berdua yang ayah harapkan untuk menjaga keluarga kita...
dah naik berkarat dah...
sebetulnya tak apa pun yang dikongsikan bersama...
cuma sekarang rasa agak terlewat pulak rasanya
sebab puteri yang ditunggu tunggu dah punb menjelma.
16hbApril 2011 yang lepas....eja selamat melahirkan seorang puteri..
puteri yang diberi nama Qurratul Mya Khalisha..
rasa lengkap sudah apa yang diimpikan selama ini.
dua putera dan seorang puteri dalam rumahtangga..
buat isteriku...terima kasih aku ucapkan...
segala pengorbananmu ....aku hargai...
buat puteriku Qurratul Mya Khalisha...
selamat datang ayah ucapkan...
buat putera ku ikmal dan irfan...
jagalah adikmu dan umimu bila besar nanti...
andai kataayah tiada lagi nanti...
kepada mu berdua yang ayah harapkan untuk menjaga keluarga kita...
0 Comments







