Minggu lepas....minggu penuh tension
Internet macam hampeh....
tiba-tiba jer takde.
Bila buat report kat TM Net
punya la lambat dia punya action
bila call 100...
macam biasa la..encik off modem pastu on balik..
kalau tak leh jugak..encik buat direct connection..
keputusan dia..hampeh!!!
Dekat seminggu internet takde kat kedai aku nie,
abis2 aku tutup kedai..balik kampung.
Hari Sabtu lepas technician TM datang..
Bawak modem..check sana sini...
last-last dia kata Pc aku rosak lak
Lagi la tension...
Bila dia balik...aku setting balik modem aku buat autodail
Elok pulak..bermakna technician tu yang tak pandai nak setting.
Kadang-kadang pikir..apalah yang TM buat yer?
Ada customer service pun macam takde..
balik2 buat report..pastu call kita balik tanya dah ok belum..
Kalau lah ada pilihan lain selain Streamyx....
Dah lama aku tukar yang lain...
Internet macam hampeh....
tiba-tiba jer takde.
Bila buat report kat TM Net
punya la lambat dia punya action
bila call 100...
macam biasa la..encik off modem pastu on balik..
kalau tak leh jugak..encik buat direct connection..
keputusan dia..hampeh!!!
Dekat seminggu internet takde kat kedai aku nie,
abis2 aku tutup kedai..balik kampung.
Hari Sabtu lepas technician TM datang..
Bawak modem..check sana sini...
last-last dia kata Pc aku rosak lak
Lagi la tension...
Bila dia balik...aku setting balik modem aku buat autodail
Elok pulak..bermakna technician tu yang tak pandai nak setting.
Kadang-kadang pikir..apalah yang TM buat yer?
Ada customer service pun macam takde..
balik2 buat report..pastu call kita balik tanya dah ok belum..
Kalau lah ada pilihan lain selain Streamyx....
Dah lama aku tukar yang lain...








0 comments:
Post a Comment