




Dalam penuh kepayahan aku berjuang hingga ke titisan darah yang terakhir,akhirnya......sampai jugak aku ke lvl 70. Aku heran betul la,kenapa la monster-monster dalam MapleStory tu benci betul ngan aku..apa salah aku kat diaorg. Aku selalu kena buli ngan diaorg lagi ada la.Hari nie aku tiba dekat Ghost ship di Singapore, kali nie aku diserang dan dibuli oleh hantu-hantu dalam kapal tu..Tanpa dibantu oleh kawan-kawan yang ada kat cenel kampung..vvip..klinik..anjung dan mamak,aku berlawan sendirian. Berbekalkan dengan kuasa sakti yang perolehi setelah penat bertapa, aku dapat mengatasi kuasa kejahatan hantu-hantu itu. Aku tahu,aku mampu mengatasi makhluk durjana yang mahu menakluk MapleStory kerana aku adalah pejuang sebenar..Kepada kawan-kawan ku yang masih berchatting,ayuh bangunlah kita menentang musuh-musuh MapleStory. Jangan biarkan mereka menakluk dunia ini. Namun aku sedar...sahutan aku ini tak didengari oleh kawan-kawan ku. Aku jugak sedar yang aku terpaksa menentang sendirian........arghhhhhhhhhhhhh !!! biarkan semua itu. Aku harus yakin pada kekuatan ku. Aku bertekad untuk berlawan habis-habisan dengan mahkluk-mahkluk durjana itu. Tiba-tiba.....................AZAN SUBUH berkumandang. Aku akur pada perintah Illahi. aku harus berhenti disini dan dalam aku merapu sendirian disubuh hari, aku akhirnya berjaya menghasilkan sebuah lagi karya yang tak gila dan tak jugak waras.Ha..Ha..Ha..!!! Nanti bila aku ada masa lagi...aku pasti akan berkarya lagi.
(Bagi aku... MapleStory adalah dunia aku yang kedua....)
Salam.....semoga bertemu lagi....babaiiiiiiiiii








0 comments:
Post a Comment