Minggu nie minggu boring aku
segala benda semua nya tak menjadi
tugasan ditempat kerja banyak yg tak siap
aku macam dah boring dan malas nak keje kat sekarang nie
bila ade satu projek..boss mintak aku study
apa yang diberi hanyalah satu drawing untuk aku baca
dari mana nak mula aku pun tatau...
dah lah kerja sorang2...nak bincang ngan saper pun tatau...
bila bincang dengan bosss..meleret-leret ceramah dia
seolah-olah aku tak buat kerja...
nama jer technician...tapi kerja macam engineer...
sepanjang aku kerja....nie la kerja diluar skop aku.
nak repair machine... aku...
nak drawing sesuatu projek .....aku
nak jaga operater... aku
nak tebas rumput... aku
nak bawa van kalau takde driver pun aku.
aku dah rasa macam nak giler keje kat situ...
kalau aku ade pembantu takpela jugak
sekit sebanyak.... apa yang jadi dah kurangkan mood aku nak keje kat situ.
aku rasa macam nak balik ke tempat lama.
saner happy jer keje.
leh jalan2 ikut lori...
malas keluar leh bawa forklift.
boss pun ok.
kalau aku cuti berkaitan ngan anak aku sakit...tak pernah boss potong gaji aku
kalau aku keluar naik lori...leh bawa anak aku jalan2
kalau nak bandingkan tempat lama ngan sekarang.... 1000x aku happy kat tempat lama.
segala benda semua nya tak menjadi
tugasan ditempat kerja banyak yg tak siap
aku macam dah boring dan malas nak keje kat sekarang nie
bila ade satu projek..boss mintak aku study
apa yang diberi hanyalah satu drawing untuk aku baca
dari mana nak mula aku pun tatau...
dah lah kerja sorang2...nak bincang ngan saper pun tatau...
bila bincang dengan bosss..meleret-leret ceramah dia
seolah-olah aku tak buat kerja...
nama jer technician...tapi kerja macam engineer...
sepanjang aku kerja....nie la kerja diluar skop aku.
nak repair machine... aku...
nak drawing sesuatu projek .....aku
nak jaga operater... aku
nak tebas rumput... aku
nak bawa van kalau takde driver pun aku.
aku dah rasa macam nak giler keje kat situ...
kalau aku ade pembantu takpela jugak
sekit sebanyak.... apa yang jadi dah kurangkan mood aku nak keje kat situ.
aku rasa macam nak balik ke tempat lama.
saner happy jer keje.
leh jalan2 ikut lori...
malas keluar leh bawa forklift.
boss pun ok.
kalau aku cuti berkaitan ngan anak aku sakit...tak pernah boss potong gaji aku
kalau aku keluar naik lori...leh bawa anak aku jalan2
kalau nak bandingkan tempat lama ngan sekarang.... 1000x aku happy kat tempat lama.








0 comments:
Post a Comment