Sejak aku pindah nie...rasa cam malas nak kuar umah
aku sendiri pun tatau kenape
abis2 pun....sabtu cabut balik kampung mertua
isnin pagi lak cabut balik taiping...
antar dua2 putera kecik aku yg brutal tu pegi taska ngan tadika,
cabut lak pi tempat keje ngan org umah aku...
aku rasa macam tu jer rutin aku setiap minggu
mungkin kat sini aku takde kawan kot untuk berjumpa atau bersembang
tambah lak kat sini boleh dikategorikan kawasan warga pencen berkampung
umah ayah pun dah kat 2 bulan aku tak balik...
padahal setiap ari kau lalu amik emal balik tadika
entah la naper....
lepas abis keja lak....rutin aku setiap kali balik,
mesti bertandang di bilik belakang...
buat aper yer...??
tak lain tak bukan......
bersama teman setia aku dulu kini dan selamanya...
KOMPUTER aku....!!!!!!!!!
kuang kuang kuang....
tu jer kawan yang aku ade pun sekarang
yang sudi menemani aku hingga ke dinihari
aku tak dapt bayangkan aku hidup tanpa komputer...
leh mereng gak aku nanti....
sebetulnya aku pun tatau nak buat aper
jadi aku apdate la blog aku dengan nukilan yang mereng tahap koma nie...