
Hari nie bila aku buka komuniti kampung2u. aku dapat satu msg peribadi dari spanar.spanar solah-oleh nak aku mengaku aku yang buat semua tu.tapi biarlah,itu hak dia dan aku malas nak kata apa pun.cuma orang yang bodoh jer nak rosakkan nama sendiri. Aku pun malas nak layan si spanar nie pasal aku sendiri tak penah kenal ngan dia. Pasal nak remove aku kat komuniti kampung2u tu, itu hak dia. aku tak halang atau nak merayu. Aku tahu yang aku tak salah. Siapa spanar nak menuduh aku, sedangkan dia pun tak kenal aku.Tapi aku berharap dan berdoa agar orang yang buat kerja tu nanti mendapat balasan suatu hari nanti. Kepada Ketuakampung, hanya Allah taala saja mengetahui yang aku tak salah. Bagi aku..biarlah aku undurkan diri dari IRC. Tapi untuk menuduh aku yang buat kerja tu, minta maaf banyak-banyak...aku bukan manusia seperti itu.








0 comments:
Post a Comment