Hari nie aku telah diban dari komuniti kampung2u.. Aku tahu saper punya kerja,,tak lain mesti budak spanar nie, tapi aku tak heran dia nak ban aku. Bagi aku,dia takut ngan bayang-bayang sendiri.. Ini dinamakan menganas oleh spanar...berani ban pasal tak bagi aku untuk bersuara....satu tindakkan yang paling pengecut. Wahai spanar..silalah bawa komuniti kampung2u ke pintu kubur anda. Sekali aku dicabar...aku takkan berhenti disini. Anda yang mulakan..dana anda juga yang patut hentikan. Dari tahun 2006 spanar memang suka ban aku dan kawan2 aku kat kampung. Mengaku seolah-olah otai IRC... tapi kalau ilmu panjang sejengkal, tak payah lah nak kerek ngan orang. baru aku paham kenapa makin ramai mula memebenci cenel kampung. Bagi aku cenel kampung tak salah, tapi yang salah sikap OP yang bersikap emosi. apa guna buka forum untuk bersuara..kalau suara untuk kebenaran disekat. Pada sesiapa yang berkuasa dekat kampung tu, silalah pantau si spanar nie yang banyak menyalahgunakan kuasa mengikut emosi. Jangan biarkan undernet lesu dengan sikap yang bodoh sombong..menuduh tanpa bukti yang tersurat bukan pada tersirat. buat bloodx dan ketuakampung dan para op yang lain, terima kasih atas layanan dan kerjasama anda sewaktu kita di alam maya. Pada spanar....aku tak pernah kenal dengan anda..pesanan aku satu...teruskan sikap sengal anda. Tak rugi aku dengan tindakan bodoh anda. aku tak pernah kenal dan tak ingin kenal..bukan penting pun. Anda diibarat kuman dalam mata aku. jenis manusia yang suka sakit dan menyakiti.