
Ucapan terima kasih dan penghargaan terhadap #VVIP Undernet. Aku berharap semoga VVIP terus maju dan bertambah lagi ahli-ahli didalamnya.Tahniah buat Rohjahat selaku founder.. SeaKing selaku co-founder serta para suppoter yang lain. Kenangan bersama anda dialam maya adalah detik yang manis.
Suatu hari masa dan ketika...aku pasti kembali memeriahkan suasana. Kepada yang membaca blog aku tak kira dimana anda berada, harap sudilah memberi sokongan pada #VVIP di server Undernet.Kerjasama anda amatlah dihargai.
Sebelum aku akhiri entry kali nie... satu yang aku nak katakan, aku sayang anda semua.Pada SeaKing...teruskan hasil kerja anda, u r the best men!!. Semoga satu hari nanti kita semua akan bersua dialam nyata... insya ALLAH. Salam perpisahan dari aku...eman77 @Mr^PRESIDEN.








0 comments:
Post a Comment